γράφει ο Βαγγέλης Κουντούρης
Αφιερώνεται στον Κωνσταντίνο Λιακόπουλο, μαθητή του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Γέρακα Αθήνας, διότι υπάρχουν θετικές κρίσεις...
Ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση...έλυσα την άσκηση η οποία είναι η εξής-f2,4=f2-f4=10-2=8n f1,3=7-1=6n άρα fολ=6 στο τετράγωνο + 8 στο τετράγωνο=36+64=100 άρα fολ=τετραγωνική ρίζα 100=10 άρα fολ =10
Σωστά!Να γράφεις, μόνο, τα σύμβολα και τις μονάδες με κεφαλαία.Καλή συνέχεια ...
Αφιερώνεται στον Κωνσταντίνο Λιακόπουλο, μαθητή του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Γέρακα Αθήνας, διότι υπάρχουν θετικές κρίσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ για την αφιέρωση...έλυσα την άσκηση η οποία είναι η εξής-f2,4=f2-f4=10-2=8n f1,3=7-1=6n άρα fολ=6 στο τετράγωνο + 8 στο τετράγωνο=36+64=100 άρα fολ=τετραγωνική ρίζα 100=10 άρα fολ =10
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα γράφεις, μόνο, τα σύμβολα και τις μονάδες με κεφαλαία.
Καλή συνέχεια ...